Політика повернення Коштів
Терміни та Умови:
- Клієнти мають право звернутися з питанням на повернення коштів протягом 14 днів з моменту придбання платної підписки.
- Повернення коштів не надається після закінчення 14-денного періоду.
Процес Повернення Коштів:
- Запит на повернення коштів може бути поданий шляхом звернення до служби підтримки за електронною адресою info@myheal.com.ua або через форму на сторінці зворотнього зв’язку нашого сайту.
- У запиті мають бути вказані ім'я та прізвище, електронна адреса, дата придбання підписки та причина повернення.
Обробка та Терміни Повернення:
- Запит на повернення коштів буде оброблено протягом 7 робочих днів.
- Повернення коштів здійснюється на ту ж платіжну картку, якою здійснювалась оплата.
Винятки та Виключення:
- Повернення коштів не здійснюється, якщо клієнт активно використовував розширений функціонал протягом терміну підписки.
- Виняткові ситуації розглядаються індивідуально.
Контактна Інформація для Звернень:
- Запити на повернення коштів слід надсилати на електронну адресу: info@myheal.com.ua або через форму на сторінці зворотнього зв’язку нашого сайту.
Ця політика створена для гарантування чесності та прозорості у відносинах із клієнтами. Ми завжди відкриті до обговорення і готові розглянути індивідуальні ситуації.